WinampSŁUCHAJ ONLINE
Interwencyjny telefon: (+48) 570-930-930 Telefon na antenę: (32) 775 22 22
Napisz do nas: antena@radiofest.pl
Znajdź nas na: facebook.com/festradio

02.07.2020Ruszyła kampania "Wybierz Śląskie" [WIDEO]

Znane osoby z regionu zachęcają do odpoczynku w województwie śląskim.
 
Podczas inauguracji projektu, który odbył się w Parku Śląskim, obok marszałka Jakuba Chełstowskiego wziął także udział Łukasz Golec.
- Naszym celem jest odbudowanie potencjału turystycznego regionu. Kampania #WybieramŚląskie ma pokazać, że wbrew krzywdzącym informacjom, które pojawiały się w niektórych mediach, województwo śląskie jest bezpieczne. Jesteśmy najbardziej przebadanym regionem w kraju pod względem Covid-19. Mamy świetnie przygotowane kurorty: Beskidy, Jura Krakowsko-Częstochowska, Śląsk Cieszyński, nieodkrytą w mojej ocenie krainę Górnej Odry i oczywiście centralną część województwa, w której znajduje się Szlak Zabytków Techniki, kulinarny Szlak Śląskie Smaki i powstający Szlak Paulinów. Tych lokalizacji, które warto odwiedzić jest bardzo dużo. Województwo śląskie jest piękne, różnorodne, a mieszkańcy gościnni. Wybierzcie Śląskie. Serdecznie zapraszam – przekonuje marszałek Jakub Chełstowski.
 
Wśród bohaterów kampanii „Wybieram Śląskie” znaleźli się: Bracia Golec, Adam Małysz, Tomasz Rożek, Witold Bańka, Justyna Święty Ersetic, Remigiusz Rączka, zespół Carrantouhill, Krzysztof Wielicki, Beskidzka i Jurajska grupa GOPR oraz Ojcowie Paulini z Jasnej Góry.
 
Celem kampanii jest pokazanie bogactwa kulturowego, przyrodniczego i turystycznego województwa śląskiego i zachęcenie do spędzenia tegorocznego urlopu w naszym regionie.
- Czujemy się góralami, studiowaliśmy w Katowicach, całym sercem wspieramy tę akcję. Turystyka ucierpiała w trakcie pandemii, dlatego podejmujemy rękawicę i zachęcamy, by odwiedzić nasz region. Góry są piękne o każdej porze roku, mamy świetne jedzenie, piękne widoki i niepowtarzalny klimat – mówi Łukasz Golec.
 
Kampania obejmie promocję naszych marek: Beskidów, Śląska Cieszyńskiego, Jury Krakowsko-Częstochowskiej i Krainy Górnej Odry oraz szlaków turystycznych i kulturowych: Szlaku Zabytków Techniki, Szlaku Śląskie Smaki, Europejskiego Szlaku Paulinów.
 
Kampania jest częścią „Śląskiego pakietu dla turystyki”, który ma wesprzeć branże turystyczną w regionie. Wartość projektu to 3,5 mln zł. Pakiet zakłada nie tylko wsparcie finansowe, ale i promocję obiektów oraz atrakcji turystycznych znajdujących się na terenie województwa śląskiego. Celem jest przyciągnięcie turystów, odbudowanie rynku turystycznego i pokazanie, że Śląskie jest bezpieczne, atrakcyjne i urozmaicone geograficznie i kulturowo.
 
ZOBACZ SPOTY PROMUJĄCE AKCJĘ:
 
 
 
 
 
 
Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego